Wednesday, June 5, 2013

Ξεχασμένος Χρόνος...

Καλησπέρα,
Όταν η Μούσα σου έρχεται απροειδοποίητα, το μόνο που κάνεις είναι να την ακολουθείς εκεί που σε οδηγεί. Σήμερα θα συναντήσουμε ξεχασμένους χρόνους, ντυμένους υπό την μουσική του αγαπημένου Brian Crain. Time Forgotten λοιπόν...

Ξεχασμένος χρόνος

Ξεχασμένος χρόνος. Χρόνος που πέρασε. Χρόνος που έχασε. Χρόνος που μας ξέχασε. 

Η θάλασσα είναι μανιασμένη σήμερα. Με φοβίζει. Ο αέρας με κόβει στα δυο και εγώ αναζητώ έναν χρόνο δανεικό. 

Ξεχασμένος χρόνος. Χρόνος που πέρασε. Χρόνος που γέρασε. Χρόνος που μας ξέχασε.

Το χρώμα των ματιών σου ήταν γαλανό. Αυτό νομίζω ότι μου λείπει περισσότερο. Το βάθος της ψυχής σου, ένα θεοσκότεινο πρωινό.

Ξεχασμένος χρόνος. Χρόνος που πέρασε. Χρόνος που έσπασε. Χρόνος που μας ξέχασε.

Η γλύκα του φιλιού που μου λείπει. Η γλύκα από το αλάτι που με κερνούσες. Η γλύκα της γεύσης που ήταν εσύ.

Ξεχασμένος χρόνος. Χρόνος που πέρασε. Χρόνος που έφυγε. Χρόνος που μας ξέχασε.

Σε βλέπω πάντα να με κοιτάζεις με λατρεία. Σε βλέπω, αναστενάζω και σκέφτομαι «Θεέ μου, τι αμαρτία».

Ξεχασμένος χρόνος. Χρόνος που πέρασε. Χρόνος που ξέφυγε. Χρόνος που μας ξέχασε.

Η μέρα σήμερα είναι σκοτεινή. Σκοτάδι και θύελλα σε ένα μόνο κορμί. Πες μου πόσο ακόμα θα μένω μοναχή;

Ξεχασμένος χρόνος. Χρόνος που πέρασε. Χρόνος ξέφτισε. Χρόνος που μας ξέχασε.

Όλα γύρω μου έχουν χρώμα ασορτί. Τα μάτια βλέπουν αυτά, που καταλαβαίνει η ψυχή. Στέκομαι, μα δε λυπάμαι. Κρατώ λουλούδια που δε θυμάμαι.

Ξεχασμένος χρόνος. Χρόνος που πέρασε. Χρόνος που σε έφτυσε. Χρόνος που μας ξέχασε.

Κοίτα με μια τελευταία φορά. Κοίτα με πριν χαθεί και αυτή η φορά. Κοίτα με πριν γίνουν όλα πιθανά. Κοίτα με…

Ξεχασμένος χρόνος. Χρόνος που πέρασε. Χρόνος που μας τέλειωσε. Χρόνος που μας ξέχασε.

Ξεχασμένος χρόνος. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...