Tuesday, September 25, 2012

Συνομιλώντας με την...Σιωπή

Καλημέρα,
Περίεργη μέρα σήμερα. Δεν πρόλαβα να ολοκληρώσω αυτό το κείμενο και καπάκι άκουσα δηλώσεις πολιτικού που αναφέρει το θέμα μου. Ίσως ήταν...σημαδιακό!
Μερικές σκέψεις για την σιωπή. Πράγματα που νομίζω ότι χρειάζεται να ειπωθούν για όλους εκείνους που καιρό τώρα σιωπούν. Βάζω και τον εαυτό μου μέσα. Καλή ανάγνωση!
~Κλεοπάτρα.


Υπάρχουν σιωπές και σιωπές. Κάποιες σημαίνουν πολλά ή ίσως και τίποτε.
Σιωπές που έρχονται
Σιωπές που φεύγουν
Ματιές κενές ή γεμάτες από συναίσθημα

Διαλέγεις το μονοπάτι, διαλέγεις και την σιωπή που σου ταιριάζει
Μόνο μη νομίζεις ότι με ξέρεις επειδή σιωπώ.
Μη.
Μη κάνεις το λάθος να φαντάζεσαι διάφορα.
Να δημιουργείς σενάρια.
Να νομίζεις ότι με μειώνεις.

Σιωπή σημαίνει ανασύνταξη
Σιωπή σημαίνει δεν έχω κάτι να σου πω, να προσθέσω
Σιωπή σημαίνει δε θέλω να χαλάσω τα λόγια μου. (Ναι! Μαζί σου!)
Σιωπή σημαίνει δε θέλω να σου μιλήσω.

Σίγουρα ΔΕ σημαίνει υποταγή.
Σίγουρα ΔΕ σημαίνει υποδούλωση
Σίγουρα ΔΕ σημαίνει μαλθακότητα
Σίγουρα ΔΕ σημαίνει ότι σε φοβάμαι

Αν φοβάμαι, δε φοβάμαι εσένα.
Φοβάμαι τον εαυτό μου αν μιλήσει.
Γιατί αν μιλήσω οι λέξεις θα είναι ξυράφια
Που ματώνουν, που σε διαπερνούν
Και εγώ για τώρα δε θέλω να προβώ σε κάτι τέτοιο.

Να με προσέχεις για όσο σιωπώ. Να με φοβάσαι
Πρέπει να με φοβάσαι.
Εσύ Εμένα.
Να το θυμάσαι.
Εγώ σε παρατηρώ και η σιωπή μου είναι...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...