Wednesday, February 1, 2012

Ποίημα: Ξεθωριασμένα όνειρα...

Καλημέρα και καλό μήνα,
Η μούσα μου σήμερα μου ψιθύριζε σκόρπιες φράσεις που ίσως να σημαίνουν κάτι, ίσως και όχι. 
Θα τις καταγράψω εδώ πιο κάτω για όσους θέλουν να τις διαβάσουν. 


Ξεθωριασμένα όνειρα
Έφυγες ή φεύγεις, δεν έχει σημασία
Κρατάς στα χέρια σου μισό κομμάτι από την καρδιά σου
Το άλλο δε το έχω εγώ
Δεν άνηκε σε μένα
Όνειρα που κάναμε μαζί, τώρα γκρίζα και ξεθωριασμένα

Κρυμμένα μυστικά στα χείλη σου
Κρυμμένα πίσω από τους βυθούς της ματιάς σου
Θαμπώθηκα από το κάλλος τους 
Πίστεψα στο ψέμα, έχασα εμένα

Έφυγες ή φεύγεις, δεν έχει πια σημασία
Η αγάπη σου ήταν ρούχο δανεικό
Δεν άνηκε ποτέ σε μένα

Δική μου μόνο είναι μια θύμηση ροζ που ξέβαψε στις άκρες
Το μελάνι που χύθηκε άναρχα στο κάδρο
Αποτύπωμα ενός αόρατου έργου που δε τελείωσε ποτέ
Έμεινε μόνο ένα ξεθωριασμένο όνειρο, σαν και εσένα



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...