Friday, July 22, 2011

A letter to you...// Γράμμα σε σένα....


Good Evening,
It is time for me to write in Greek as well...

Καλησπέρα...
Ώρα να γράψω κάτι και στα Ελληνικά....

Γράμμα σε σένα

I
Είναι απόγευμα και φοβάμαι. Ξέρω ποιος είσαι και τι κάνεις αλλά είμαι ακόμα εδώ. 
Περιμένω. Μια κουβέντα σου, ένα μήνυμα ότι είσαι καλά και δεν λείπεις.
Δεν φοβάμαι την μοναξιά, την έχω συνηθίσει. Είναι πια ένα κομμάτι με μένα..
Ένα κομμάτι παλιό, γραμμένο στα κατάστιχα του χρόνου. 
Δεν φοβάμαι ούτε εσένα. Το μόνο που φοβάμαι είναι μια ζωή όπου δεν θα είσαι εδώ. 
Οι σκιές θαμπώνουν το φως. Οι σκιές οδηγούν και εγώ ακολουθώ.

Κρατάω το μολύβι σφιχτά και κοιτάω το χαρτί. 
Θέλω να το σκίσω να το πετάξω και αυτό στο καλάθι των αχρήστων.
Νιώθω ότι τα πάντα αλλάζουν και εγώ μένω στάσιμη.
Είναι άραγε αλήθεια; 
Όλα να προχωρούν, μα εγώ να μένω εδώ; Κομμάτι ενός ατέρμονου είναι.
Κραυγάζω μέσα στο σκοτάδι και τραβάω τα μαλλιά μου σα να είμαι σε παροξυσμό. 
Θέε μου, έχασα τα λογικά μου με αυτόν τον χωρισμό. 
Γιατί; Γιατί, να μου συμβαίνει εμένα αυτό;

II
Έφυγες και έχασα τα λογικά μου, όχι ότι σε νοιάζει.
Δε σε νοιάζει πια τι νιώθω και τι περνώ. Άραγε να με θυμάσαι; 
Έχει περάσει ένας χρόνος. Εγώ θυμάμαι. 
Θυμάμαι τα πάντα και ίσως για αυτό να παραληρώ.
Θα ήθελα να σε δω έστω για λίγο. Μια φορά. 
Αν και γνωρίζω ότι για σένα δεν έχει καμία απολύτως σημασία.
Σου εύχομαι κάθε ευτυχία, ακόμα και τώρα που συνεχίζω να πονώ.

ΙΙΙ
Έφυγες θυμάμαι. Πέρασε κάμποσος καιρός. 
Ο πόνος καταλάγιασε στο στήθος. Σκέφτομαι ότι πέρασε και χαμογελώ.
Σου γράφω για να σου πω αντίο
Ωρίμασα και ξέρω ότι δεν ήταν για εμάς γραφτό.
Αντίο και καλή σου τύχη. Κάποτε θα συμπλήρωνα στο τέλος σ'αγαπώ.
Τώρα πια αυτό δεν είναι εφικτό.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...